0

Statussss

Hej! Whats up? 


Mitt liv är turbulent och överallt. Men i just denna stund är det rätt ok. Fin sitter och pluggar och Patrick tigger kärlek bredvid mig. Skolan går helt okej. Känns som att vi enbart serverar lunch och snackar om vinområden i Frankrike typ. Nu ska vi börja förbereda oss för vårt första yrkesprov och jag är minst sagt nervös, men det kommer nog gå bra ändå. 


Gillar denna bild hahah, looks so tumbr

Jag har hunnit haft en riktigt fin itekväll med bra personer, fått red på saker som fått mig att krasha ner i marken hårdare än någonsin men insett att tiden nog läker även dessa sår. Försöker fokusera mig på det fina som finns här i livet. Typ mina busiga kaniner och ny musik jag hittar. Ed Sheeran har väl ingen missat att har släppt ny musikoch till på det fibns det så mycket annan bra musik som faktiskt ligger på toplistan. 


Titta vad kolliger kanin jag har

Med detta ville jag nog bara säga hej och visa att jag lever. Jag hoppas att allt är bra med er, och om intw så kommer det att bli bra till sist! 

Kommentera här: