0

What's up? What's down? what's all around?

Sedan sist har jag sagt hejdå till min fellow snigelflicka, sökt deltidsjobb och brutit foten. Yep. tjoho.
 
Min klumpighet har alltid satt käppar i hjulen för mig, och ja, även denna gång. Att man lyckas bryta ett litet ben i foten av att ställa sig upp från soffan var något jag aldrig trodde att skulle hända men jo. hej jo. Föll framåt och möttes av en enorm smärta i högerfot. Fredagskvällen spederades på akuten och efter en natts sömn på starka värkmediciner ochen röntgen så kom läkarna fram till att en sjukskrivning och kryckor för idioten som inte kunde stå på två fötter satt på sin plats. Det är ju liiite problematiskt när praktisk övning är typ hälften av vad vi gör i skolan.
 
De teoretiska timmarna kan jag fortfarande gå på, men idag var det matlagning på schemat hela dagen så min grupphandledare lät mig va ledig istället för att krycka runt på hala köksgolv. Kanske bäst det, att inte andra foten far den med. Istället har jag lyssnat på Beyoncé, renskrivit dryckesläraanteckningar och haltat runt lägenheten och städat. Det är ju mitt eget fel dock, hahaha.
 
Vad annars? Näe inte så mycket. Umgåtts med lite folk jag inte sett på länge. Många av mina vänner bor ju inte på ön mera och det känns konstigt. Har ju i alla fall några kvar, typ ma bff sanna som jag ser dag ut och dag in i skolan. Så det är ju bra, man behöver inte leva i solitud bara för att nästan alla i ens ålder valde att se stora vida världen. Thank god for Sanna och resten av de fina som ändå finns kvar på denna öde ö.
 
Men nu vänner, har jag inget mer att säga. Hoppas ni mår bra och attlivet rullar på som det ska.
 
Hade en night out (eller typ evening out) with the girls någon dag innan adeline flyttade till frankrike. Gonna miss that one yess
Titta vad fina vi är!!! ma faveeesss
Detta är min status nu, jag och kaninen och en nlindad fot. Tjoho
 

Kommentera här: