0

Såg att folk hade kollat in här så tänkte att jag kunde skriva nått

Hej alla. Mår ni bra i det soliga vädret? Solkräm å vatten, mamma nadja påminner. 

Gårdagen fortsatte med mys för mig. Kom hem vid ett efter att ha pluggat och  lunchat i skolan. Slängde ut kaninerna,satte på mig shorts och linne och fortsatte pluggandet i solen. Om en (!!!) vecka skriver jag urvalsprovet. Ohgodohgod. Åkte tillbaka till stan vid 18 för att hämta fin från träningen och kvällen fortsatte med mys med en biltur ut till en av mina favoritstränder för att se på solnedgången. 

Försöker skriva ut allt jag gör, så jag kan läsa det igen sen och se att FAN livet var faktiskt bra här. För det är det. Livet är jättebra just nu. Irriterande när man inte kan uppskatta det dock. Borde ta tag i saken. 

What else? Veckan lär gå i pluggandets tecken. I helgen väntas en massa jobb typ, lite vänmys med ska planeras in på lördagskvällen med eurovision och bubbelvin. Trevligt trevligt. Sen är det inte länge kvar. Åker iväg till Barcelona veckan efter och väl hemma är det studenten som väntar. Sen ett sommarlov som kan bli hur långt som helst. Läskigt. 

Men nuuu, nu blire lunch med fin och sedan gym med sanna. Hoppas ni har en bra vecka folket! 


Kommentera här: