0

Jasså. Hon har tid att blogga nu

Tjeeenare gänget, hur lever livet?

Här är det helt ok. Veckan har hittills varit fin. Onsdagen jobbades det, torsdagen var det talka hos ÅLKH med världens coolaste gäng. Åsa ochh jag spårade på maxinge, Dessi och jag tog över hinderförrådet. 

I fredags åkte jag och sanna över pölen och letade studentklänningar. Hittade en klänning på HM (heh) som är en fin klänning att ha i backup ifall jag inte hittar nått annat. Dessutom hittades underkläder, ansiktstvätt, läppstift, studentskor och badshorts, så jag menar, lite av en win. 

Idag har jag jobbat, ätit middag ute, spelat minigolf och kubb och sett på film och myst med fin. Rätt bra dag, fler såna tack. Att sova ensam hemma denna natt är dock inte lika kul, men men. Sånt är livet ibland.

Jani, vad mer? Imorgon väntas mera jobb och sedan lite morsdagsfiranden på diverse sätt. Plugg och hårfärgning hoppas jag med att ska hinnas med och så blire lite extra mys med både kaniner, mamma och finis innan nästa veckas vardag slår mot en igen. En rätt lugn vecka dock, men med mycket att göra. Känns skönt ändå. Meeen innan dess behöver denna hjärna i alla fall försöka få lite sömn. Har inte varit pigg på flera veckor (undantag för kaffe/adrenalinkickar) men det skadar ju inte att i alla fall försöka vara pigg, haha. 


Kommentera här: