0

livet just nu

Igår var en bra dag, en otroligt bra dag faktiskt! 

Hade lektion på morgonen men var hemma redan halv elva, hann plugga lite innan sminkning och klädfix tills jag och mamma skulle iväg för att låta henne ta emot sitt pris, tilldelat av presidenten. (Lowkey skryt över henne heh). Det var intressant. Spillde alkoholfri champange över hela mig och skitade ner golvet med mina boots. Passar sådär lagom bra i fina sammanhang insåg jag. 

Vidare på kvällen åkte jag iväg igen, denna gång på en spontankväll hem till sanna. Vi lagade vegansk middag (pasta och linssås) och pratade om allt vi kunde prata om över en flaska vin. Kommer inte se människan på ett bra tag nu och det gör mig ledsen. Lite tid med bara vi två var med andra ord väldigt befogat. Jag är så full av känslor när jag inser att en del av minna vänner redan håller på att falla mig ifrån, det är skolan som håller ihop alla och det är lite läskigt. Försöker ta vara på tiden nu! 


Idag har varit slö hittils, var hos Sanna till ett innan jag for hem. Snart ska jag slänga på lite timbuktu och läsa psykologi. Crux ska även motioneras ikväll och så skulle jag behöva fixa lite ÅLKH saker. Hopperligen har man en produktiv dag imorgon så att jag får min attgöralista avbockad helt! 

Kommentera här: