0

Zup'

Hej! Blogg.se har ändrat sin app och ingen är mer förvirrad än jag. Men i alla fall, hur äre?

Själv är allt rätt bra. Mest så jobbat jag väl och sover, typ. Så det är ju kul. Lediga dagar och kvällar försöker jag spendera med vänner och djuren men oftast hamnar jag nog i sängen men fin och ser på orange is the new black. Det tar på krafterna att vara servitris, hahah!

På tal om det! Nu är mitt kommnde år kirrat! Kommer att stanna på Åland i ett år och läsa in mig på vuxenutbildningen inom servering. Hoppas på mycket praktisk övning och att man sen har lättare att få jobb inom restaurangbranchen. Typ det jag vill uppnå och tar detta som ett halvt sabbatsår. Fett skönt.

Annars så tror jag att jag lämnar er med lite bilder, det sger väl lite mera om vad jag sysslat med. Ha det bra folket, njut av sommaren!

Turistfikat ålandspannkaka ochh tog ett hål till på vardera öronsnibb häromdagen!
Hoppade kanin, fatta vad söt denna är! Egen uppfödning!
Älskar denna selfie med Crux hahahah
Firade midsommar med fin ute vid havet ❤️
På lördagen firades midsommar med några efterlängtade tjejer
Föraökte börja fota igen och dragit mig ut på lite fotorundor

Kommentera här: