0

Herrååå Barcelona

¡Hola amigos! ¿Que tal? 

Just nu är jag på flygbussen mellan arlanda och cityterminalen. Tillbaka (nästan) hemma med andra ord. Ikväll väntas en efterlängtad ankomst till Åland, men före det en dag i Stockholm. Hur mycket man får gjort där är en fråga för sig. 

Hur var det i Barcelona då? Nå bra. Lagom varmt och lagom mycket gjort. En del dagar på stranden och en del dagar ute på gatorna för att se vad som fanns i Barcelona. Nevertheless så var det en fin resa med fina människor. Sett mycket och verkligen fått belöning för att gymnasiet nu är över. Men som sagt; att komma hem ska bli underbart. 

Hemma kommer man nog att mötas av en massa stress och måsten. Har ca 150 saker som ska göras innan vi springer ut ur skolan med våra mössor och vita klänningar. Jag taggar dock inte typ, tror att folk i min omgivning (som inte tar studenten) taggar mer än mig. Är nog för att jag knappt tagit in att det vetkligen händer, och så snart. Härregud. 

Nu ska min bussresa fortsätta i alla fall. Får ladda mobilen här och lyssna på tha maine så detta klagar vi inte på! Först blir det en Barcelona bildbomb doeee.
Första kvällen åt vi ute. Sangria och en grönsakspaella som jag tror att var bland det bästa jag ätit någonsin. 

Vi var turister å tog dåliga panoramabilder
Vi promenerade på la rambla på kvällen och myste på en bar medan vi lyssnade på fotbollsfans utanför
käkade tapas på världens mysställe
å så gick vi tillbaka dagen efter bara för att området var så gulligt

Kommentera här: