0

Snart hostar jag upp mina lungor

Hej allihopa, läget? 

Jag mår skit. Hahah. Kände mig lite krasslig igår men tänkte inte mer på det utan for till gymmet (där jag sprang och träna rumpa intensivt. Smart). Självklart ska en vakna med feber och lungor som en nu inte kan anstränga minsta lilla utan att hela bröstkorgen tar ont. Lyckades ta mig till skolan å stanna där i en lektion och en håltimme innan jag gav upp och nu sitter jag och väntar på bussen hem. Att sluta fyra idag känns omöjligt. 

Igår tränade jag, som sagt. Köpte även min studentmössa! Härregud vad det närmar sig fort! Igår var en känslosam kväll bara därför.

Nu kan det verka som att jag skriver detta direkt, men nä. Sitter äntligen (efter alltför länge ute i kylan 😒) på bussen på väg hem. Snart väntar sängen, den billiga chokladen jag köpte och Dexter hemma! 
Den ökända myssen

Kommentera här: