0

Sista skoldagen

Här sitter jag. I ett stökigt rum. Med huvudvärk. Lyssnar på drake och skapade just en FOTOBLOGG?? Vill få mera inspo till foton. Den konmer nog inte  vara lika aktiv som denna pärla, men vill ni se om jag pallar att hålla mitt nyårslöfte och fota mera så är länken canonkvinnan.blogg.se

Vad har hänt idag då? Jo jag hade min sista ordentliga skoldag!! Nästan slla treor gick runt med finkläder och det kändes så verkligt. Bara en provperiod och en kurs (dvs tre lektioner i veckan) kvar innan friheten är ett faktum. Härre. Tanken var att jag skulle till gymmet men åkte hem och tog en välförtjänt vila istället. Såg på Degrassi på netflix, alla avsnitt hahah. Den var sådär lagom seriös, man behövde inte riktigt tänka. Lite som glee, en riktig tonårsserie.

Helgen är rätt ledig! Lite träning, plugg och kaniner bara. Gudars vad skönt. 
Ännu en selfie. Enbart för att jag ibte tagit andra bilder än två selfies idag. SYND för er som måst se min nuna en massa. 😘✌🏼️

Kommentera här: