0

Mitt i mina smärtor sitter jag och dricker kaffe

Hej, hur mås det? 

Jag har inte gjort särskillt mycket idag än. Kom just hem från att ha handlat och ska just hämta en andra kopp kaffe. Behöver få saker gjort idag nämligen. Skolarbete, ÅLKH-arbete, kaninbursstädning och rumstädning. Allt på en dag när jag själv ligger väldigt lågt. Moder natur har plågat mig sen i onsdags, värre än vanligt. Skulle säga "döda mig" men kroppen jobbar på det (man ska inte skämta om döden, men dedär var för bra för att missa).

Imorgon ska jag till Kista också!! Har längtat och längtat och längtat. Får tillbringa en hel dag med några av mina favoritmänniskor, träffa människor jag inte ser ofta som också är några favoriter och shoppa. Inte för att jag behöver så mycket ändå. 

Men nu, dags för kaffe och en soyapudding och sedan kaninmys! 
Selfie såhär idag. Köpte en "fejkseptum"  i Stockholm och tyckte att den var fin.

Kommentera här: