0

Hosthosthost

Gokväll gänget.

Här sitter jag. Kämpade mig igenom två lektioner i skolan idag i alla fall. Men med feber, hosta och halsont såklart. Nåja. Fick saker gjort i alla fall. Alltid nått. Insåg även att jag denna vecka missar/missat 10 lektioner av 15. Stabilt. 

Iallafall. Missade bussen, satt på bibban och åt choklad och kollade Dexter innan jag och Adeline satt på bussen påväg hem. Väl hemma har jag inte gjort så mycket. Myst kaniner, packat väskan. Om 4 timmer ringer klockan och det bär å mot Åbo. Är nervös, lite taggad, mer nervös. Vet ej varför. Hoppas jag gillar stället dock!

Annars då? Funderat hår/piercings och tatueringar på senaste tid. Just nu är en industrial piercing i örat och en septum högt önskat. Måste bara komma över min nålfobi. Heh. Detta hör ihop bra. 

Oki, nu ska jag dricka upp mitt te och sova någon timme. Gonatt folket! 
När jag var hemma i onsdags hade jag tråkigt. Eyeliner och kort hår. Ser annorlunda ut but i like it.

Kommentera här: