0

Halv åtta hos Nadja

Godmorgon alla läsare, är allt bra?

Jag sitter här och dricker kaffe. Bussen gav jag upp på när jag insåg försent att jag måste gå omväg för att komma dit. Trevligt att ens mamma ska till stan och låter en åka med i alla fall. 

Sedan sist har det inte hänt så mycket, försöker sakta men säkert att bocka av saker på min lista som ska göras, främst skolarbete såklart, men även lite jobbsökande och kaninhopparsaker. Trots att jag igår insåg att kommande lördag är första tävlingen sedan vi började ordna tävlingar utanför 4H som jag inte är med och fixar. Det känns SÅ BRA! Inte för att jag ogillar att planera, absolut inte, men det känns ändå bra att jag vet att jag kan lita på alla i klubben så att allt blir bra! 

Men det är väl det veckan lär präglas av. Hinna upp med skolan, plugga studentprov, i helgen ska jag jobba och tävla på lördagen. På söndagen kanske jag gör en grej i stan, vi får se. Bara typ fyra veckor "riktig" skola kvar nu dock, vad. fan? 
Har ni inte sett SUP3RFRUIT på youtube har ni missat något. Deras vloggar är life och deras sångröster är goals.

Kommentera här: