0

Fullt uupp

Tjo folk.

Igår tränade jag mage. Aj. Och trevligt självklart. Mest aj dock. Idag tränade jag armar. Vet i te om det är aj än men troligen. 

Har jobbat och varit på möte sedan jag sedan skrev. Köpt vegansk choklad med. Att jag skulle hitta en vegansk vitchoklad som verkligen smakar vitchoklad var typ min livs höjdpunkt. Ahhh kommer bli pank haha. 

Så vad händer då? Nå imorgon kväll åker jag till Åbo igen, på onsdag till Hessä och på onsdagskvällen ser jag och Adeline Imagine Dragons igen. Härregud vad jag längtar. Skönt med lite kul innan provperioden. Den lär ju sprätta, hahah. Kemin och Geografin kan ju ta sig känner jag bara. Nåja. Vi satsar på studentproven, de är ändå de som betyder nått när jag söker till Fastlandet.. 

På fredag är det även min sista normala dag någonsin i Lusse. Har sen provperiod och så enstaka dagar i skolan men all and all. Finoto. Kan inte ens tänka mig att inte gå i skola.. Väääldigt märkligt! 

Nu väntar dusch, hårtvätt, nagelfärgning och sedan sova. Godnatt folket! 
Har börjat lyssna på en massa album jag inte lyssnat på länge. One republics Native är ett sv dem. Det är ett jäkla mästerverk. Lyssna om ni inte redan gjort det!!

Kommentera här: