0

Bloggar istället för att sova lol yolo eller vad?

Klockan är mycket, halv tre i skrivande stund. Eff me lixom ja ska vara ikädd arbetskläder på 4H imorrn klockan 9 å har sen fullt upp tills kvällen typ. Tror jag bara ska ta och lägga ner med allt jag är så dålig på tidsplanering. 

Kista var kul. Shoppade en del onödigt men oh well. Fick träffa en massa människor i alla fall. Idag fick jag också träffa Adeline igen å de var väldans trevligt. Inte sett den tösen sedan julfesten. 

Okokok ska sova nu. Villa bara uppdatera er så ni vet att jag lever och är ok. Höres. Håll tummarna för att jag överlever på 5 timmars sömn imorgon (är en sån där jobbig typ som egentligen behöver 8-9 timmar för att fungera bra. Oh fuck.) kaffekaffekaffe.

Vart kär i en iller igår. Han hette Grym.

Kommentera här: