0

2k16

2016, hej! 

Igår var en kväll full av överraskningar. För min del blev det en bra kväll, trots att vissa saker skulle kunnat få bättre. Åt en väldigt god middag med tjejerna, tittade på fyrverkerierna från sannas lägenhet dansade en massa på Arken där jag fick träffa vänner jag inte sett på ett tag och vänner som alltid är roliga att träffa. 

Idag är mitt huvud segt, lite för sen kväll, lite för tidig morgon. Har med andra ord varit en slö dag med chips till frukost, getmatning på 4H i högklackat och så lite fix inför årsmötet nästa vecka. Nu kollar jag gamla avsnitt av Dexter och ska snart poppa en skål popcorn och städa upp mitt hemskt stökiga rum. Imorgon börjar 2016 på riktigt. 

Min fina kusin frågade förresten vilka böcker jag fick i julklapp. Det var "Hur man bygger en tjej" av Catlyn Moran och "#girlboss" av Sophia Amorusa. Har börjat läsa den första och är alltid lika road av hennes sätt att skriva. 
En kaffebild, behöver mera fint kaffe i mitt liv hahaha

Kommentera här: