0

Karonka 2016

Okej, så karonkan vi hade igår var för mig asperfekt. Tycker att upplägget var enkelt men ändå kreativt, nästan alla var glada hela kvällen och stämmningen var överlag riktigt bra. Trots att jag ibland kände att de "populära" fick mycket mera uppmärksamhet och att det ibland  var som att det var deras förfest. Men jaja! Jag fick umgås med de människorna jag känner på lusse som jag tycker allra mest om, de andra behövde man inte bry sig om.

Vi tog foton, åt en aaaasgod trerättersmiddag (getost på toast till förrätt, grönsaker, sötpotatispuré och potatismos till varmrätt och chokladparfét (heter de så?) till efterrätt. Veggisarna var inte uteslutna!), såg på lärarparodi och sedan var det dans på alandica och sedan vidare på arken.Helt lagom. 

Vid tolv gick vi till arken. Daaans med en massa roliga personer, några drinkar och onda fötter. Vid fyra var vi hemma och då hade vi varit uppe alltför länge. Idag har varit seg men inte lika illa som det kunde ha varit, haha. Det var kul iaf, här kommer lite bilder.



Fixade hår och smink hos lustans, märkligt lyxigt.



Kommentera här: