1

Är det tisdag idag?

Jag vet inte vad det är för dag längre. Dethär med att inte riktigt gå i skola typ ish, är förvirrande för min stackars skolinrutade hjärna som vant sig efter 12 års skolgång att veta veckodagen efter skolans lektioner. Håh håh. Vilket ilandsproblem.

Har i alla fall haft en trevlig dag. Träffade Sanna på förmiddagen och hade en lektion kvinnohistoria på eftermiddagen. Hann köpa en kaffe innan bussen gick och besöka min frisör på lustans så att hon skulle veta hur mitt hår ser ut. Späääännande. 

Kvällen har varit som den ska. Pluggpluggplugg. Religion och psykologi inför studenten är det på G nu. Men det är faktiskt riktigt roligt så jag bryr mig inte. Väldigt läskigt att studentproven bara är några veckor ifrån dock. Några veckor har jag på mig att få in tre års studier i min stackars hjärna. Trots att det är kul så är det maaassa teorier och forskare i psykologin och maaassa ord och personer i religionen. Hoppashoppas att det inte läggs så mycket fokus på just människorna i studenten. Känner att min styrka absolut ligger i att babbla på om beroenden eller religionens påverkan på det sociala livet. Man kan prata så mycket runt det. 

Okej, ska sluta babbla för det är såånt som händer på den här portalen. Läser ni ens? Jag skulle inte hahah. 
Mariehamn är asigt fint.

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

hehe, jag läser :) /stalker-kusinen

Svar: Hahah, det är bra! Stalkar dig med nu å då så bra att det finns en balans ;)
Nadja

Kommentera här: