0

Trött

Jag är trött, oh så trött. Men jag får inte sova och jag måste packa, i alla fall lite, eftersom att flyget till paris ändå lyfter om mindre än 50 timmar. Men trött är jag, så slänger upp ett blogginlägg denna vackra söndag. 

Igår var en speciell dag. Efter jobbet fick jag stegring igen så däckade i ett par timmar innan jag kämpade mig iväg på fest. Totalt värt det dock, men rekomenderar inte att festa, dansa och vara vaken till sex på morgonen när man dels har stegring och dels ska tävla kaninhoppning dagen efter. Vi gör alla dåliga beslut ibland, hahah. Har en rolig historia att berätta efter det i alla fall. 

Så ja, det har hänt mig. Imorse var seg. Att jag hade Åsa och Dessi imorse gjorde att jag överlevde typ, hah. Ett öppet tack till er två. Resten av dagen tävlade jag kaninhoppning som sagt, jag var sååå nöjd med mina ninisar trots att de inte vann något. Vädret var fint och sällskapet trevligt. Finaaaa klubben. 

Okej, var dethär ett ok inlägg? Vet ej vad som hände här men nu vet ni som stalkar mitt liv vad jag haft för mig, haha. Ska återgå till att försöka packa nu, key bye.
Roxxxxxx

Kommentera här: