0

Imorgon är sista dagen

Känns helt sjukt att tiden har gått såhär fort men imorgon är vår sista dag i Paris. Trots att resan har varit väldigt bra så kan jag inte längta mer efter att få komma hem. Saknar Åland efter en vecka i en riktigt stor stad å inser, till skillnad från Adeline som stormtrivs hahah, att jag föredrar lite mindre men personliga ställen. Paris är riiiiktigt stort. Positivt med det är ju att man får se en massa intressanta människor. 



Dethär e typ mina favoritdelar av Paris, all kreativitet man bara stöter på överallt. Gör mig så glad. 

Men som sagt har resan varit riktigt bra. Höjdpunkten var utan tvekan Color run som vi sprang på söndagen. Alla var så positiva och glada och stämmningen var på topp. Helt klart en upplevelse! Efter att vi kommit hem å duschat, ätit och låtit mig fylla mitt internetbehov en sväng så åkte vi occh shoppade. Jag hittade en del saker jag egentligen inte behöver, två klänningar (är inne i en klänningsperiod igen hahah), jeans och örhängen. Var i alla fall nöjd, man kanske ska passa på när man ju är här ändå hahah

Idag vart en mysdag. Vi åkte upp i Eifeltornet vilket såg ut precis som man förväntar sig att det ska se ut hahah. Men de var väl fint, i guess. Efteråt blev det créps å sittandes i solen framför tornet. Jag skrev dikter i mitt lilla skrivblock jag alltid har i väskan å lyssnade på Silvana Imam. Var underbart. Efteråt drog vi tillbaka till köpcentrumet som vi var i i söndags och kikade runt. Kvällen blev mysig med chips, jordgubbar, vitt vin  och prat med min fina. Efter en promenad runt i centrum är i alla fall jag halvdöd och längtar nu efter att få sova ut igen. Imorgon taggar vi sista dagen här! 



Kommentera här: