0

oOoOoOoOo

Jahapp. Så satt man här igen. På iPaden spelar supernatural som jag nördat sönder de senaste dagarna. Mobilen ligger på laddning och matteböckerna är några centimeter ifrån mig. Jag MÅSTE verkligen plugga. Måste. Men jag är så vettlöst trött, verkligen.
 
Har varit trött hela dagen, faktiskt. Kom hem vid 12 redan efter en snabb shoppingrunda där ett nytt paket te (beroende) och lite vegensk choklad förljde med hem (Dessutom den godaste sortens vegchoklad jag har testat) sedan damp jag ner i sängen och läg där till fyra då jag började göra mig i ordning för yoga. Var jag inte kunde koncentrera mig alls. Tjoho.
 
Så då var vi här igen. Supernatural, mobilen i laddaren och matteböckerna. Klockan är snart nio och jag ska sova om någon timme. Imorgon väntar tidig jobbmorgon och sedan hopptävling.
 
Åh. Jag har blivit så taggad på kaninhoppning igen. dels sedan jag har "egna bäbisar" ute på banorna med sina nya ägare och dels för att jag får hoppa med Crux, hon älskar hoppningen och jag älsakr att få föra henne. Trots att jag inte fått priser med mig hem på länge så spelar det ingen roll, det är så roligt.
 
Men nu ska supernatural få fortsätta spela, men matteböckerna ska få flyttas framför mig istället för datorn. Försöka kan man väl?
Nostalgibild, Crux debut! Här var hon nästan exakt 4 månader tror jag. Hon var sååå liten jämfört med nu. Älskade lilla tösen ♥
 

Kommentera här: