0

"Bloggpaus"

Härmed utlyser jag en "bloggpaus"! Jag tänker heller inte göra klart listan eftersom att den både var tråkig att göra och att läsa.
Anledningen till att bloggpaus står inom citattecken så är att det egentligen inte är en bloggpaus, men jag måste bara ge mig lite "slack" från vissa saker. Skolan är i full gång, ÅLKH likaså och jag känner att min fritid rinner genom fingrarna som sand. 
Så ingen paus, egentligen. Bara lite mindre inlägg än vad jag skulle vilja. Jag älskar ju att skriva här trots allt. 

Förövrigt, har fem timmars hål nu. Men måste endå vara i skolan mellan 8-4. Funfunfun när lärare är sjuka. 
Har ett spanskaprov som ska pluggas på och tävlingsfix inför imorgon att reda ut så nu ska jag sluta här. Hare!
Från när jag gick nerför minnesstigen och kollade på tidningsrepotage från den gamla tiden

Kommentera här: