0

Kvällspyssel

Fick ett litet ryck ikväll och bestämde mig för att storstäda åt min lilla hampilin. Så fick traska ner till kaninburarna och hämta lite spån och efter även ha lite kaninmys (hur kan man motstå?) och sedan så tvättade jag hela hans "bur" (Plastlåda från IKEA) i badkaret, fick hjälp av mina glamorösa assistenter, Katt-Hactor och Katt-Vincent och fyllde på buren med nya leksaker.
Det hela slutade med att jag även städade rummet med, så nu var det gjort med.
Nu luktar hela rummet härligt mysigt av spån och kall decemberluft efter att jag öppnade försntret för at svalka ner mitt rum. Jag svär, man kan se vattenpartiklarna i luften koka.
För övrigt har den här dagen varit slöseri av mitt liv. Planerna om att fara till stan så krossades då jag vaknade 10 minuter innan bussen jag skulle ta gick. Och regnet gjorde mig inte heller på bättre humör så jag har mest spelat sönder bloons tower deffence 3 och velat sova, haha.

Kommentera här: