1

Allting är alltför mycket

Behöver så en paus. 
Behöver så en kopp te.
Behöver så en evighets vila i min säng. 

Jag har för mycket jag måste göra. Saker från ÅLKH och 4H ramlar in hela tiden. Jag är en urusel ordförande och medlem just nu hos ÅLKH. Allting far förbi mig, mitt huvud hänger inte med utan glömmer och försvinner. Ber om ursäkt, hoppas att det blir bättre snart. 

Jag har för mycket jag måste göra. 
Snart är det studentprovsveckor. De sista två veckorna i mars kommer att vara ett rent helvete. Försöker tragla mig igenom religionen och psykologin. Kanske blir att ta matten på talang. Vem vet om jag hinner plugga på det. 

Jag har för mycket jag måste göra. 
Samtidigt försöker jag få mig upptagen till sommaren. Listan på jobb jag sökt ligger nu i 20-talet och jag fortsätter att skicka in ansökningar, CVn och göra reklam för mig själv. Trots att jag tycker att mina meriter och erfarenheter borde räcka till att jag ska få jobb så sitter pressen på. Flåsar mig i nacken.

Jag har för mycket jag måste göra. 
Därför gör jag ingenting. 


Kommentarer:

1 Dessi:

skriven

Du är så duktig Nadja! Bättre ordförande till ÅLKH kunde vi inte önskat oss och jag tror att alla förstår att man inte kan vara överallt och göra allt hela tiden, speciellt inte när man går sista våren på gymnasiet ❤️

Svar: Kram Dessi! Behövde det där, verkligen! ❤️❤️ Men håller fast vid att jag är lite sugig just nu, blir bättre i April förhoppningsvis 😘
Nadja

Kommentera här: