0

3 favoriter i 10 kategorier

Favoritmat? 
Spagetti med tomatsås, potatispurjosoppa och bakad potatis med ångade grönsaker. 

Favoritlåt?
Rhythm inside (loic Nottet), Emily (MIKA) och can't hold us (Macklemore & Ryan Lewis) i skrivande stund. 

Favorittid på året? 
Maj innan alla trädens blad har slagit ut på riktigt, och värmen börjat komma. Augustikvällar och mysiga regniga dagar i oktober. 

Favoritförfattade?
Rainbow Rowel, Jonas Gardell och Susanne Collins. Fast egentligen bara Rainbow för hon är så grym. 

Favoritfilm? 
Forest Gump, Scott pilgrim VS the world och någon av hungergamesfilmerna kanske? Nä. Egentligen bara detvå första. Film är som ni kanske vet, inte min grej.

Favoritägodel?
Min ukulele (den gamla slitna), min padda och om jag äger någon chipspåse någon dag, så kommer den på en klar tredjeplats.

Favoritsak att göra? 
Hoppa/mata/vattna/gosa kaniner, skriva och spela ukulele. Om jag är på humör kommer nog "vara med vänner" någonstans in där med. 

Favoritämne i skolan? 
Psykologi, Svenska och Engelska. Hejhärkommerennaturvetaresomskullebordablivithumanist.

Favoritljud?
(Bara för att jag och Adeline pratade om dethä igår) Ljudet av regn, ljudet av en brinnende brasa och ljudet av en spinnande katt. 

Favoritlukt?
Lukten av en nyköpt bok, lukten av regn och lukten av nystädade kaninburar.

Favoritdjur?: kanin. Alltid kanin.


Kommentera här: