2

Är det här värt att skriva?

Jag har alltid bloggat för att jag älskar att skriva. Inte för läsare eller kommentarer, inte för att få stjärnstatus eller nått sånt. Inget jag förväntar mig, aaaalls. 

Men idag när jag satt på bussen så tänkte jag skriva om min dag. Om hur skolan var å hur jag stressade över studentproven som närmar sig. Men är det verkligen någon som bryr sig om mitt, i det stora hela, obetydliga liv? Vi har alla våra egna problem och tankar, orkar vi verkligen läsa andras? 

Eller är det som en flykt att läsa vad andra gör? Det känner jag, ibland i alla fall. Är det in fact, ett sätt att glömma sina egna bekymmer? Jag vet helt ärligt inte. Så oooom det är någon som snubblar in på min bloggportal regelbundet: gillar ni att läsa om vad jag hittat på eller ska jag skriva om annat? Skriv ärligt! Ni kan tillåmed va annonyma! Varför sku ja bry mig. 

Kännet ba att min blogg e tråkig å enformig å ja vill göra nå åt de.

random bild iknow men jaja

Kommentarer:

1 Dessi:

skriven

Gillar din blogg som den är meeeen om får man önska lite så är dina åsiktsinlägg favoriten att läsa (men kräver ju förstås mest tid att skriva också) :*

Svar: Jaa, de va ju just de! Tiden hahah! Men jag älskar feedback! Är som sagt trött på den just nu så behöver göra ett lyft ;)
Filar på lite åsiktsinlägg men har inte vågat lägga upp dem 😁
Nadja

2 Åsa:

skriven

Gillar också din blogg som den är, men det är också kul med lite andra inlägg som när du skriver låtar du tycker om och så. Sen tycker jag alltid det är kul att läsa sånadär "dessa är mina favoritord" "dessa är ord jag ej tycker om" "dessa saker skulle jag inte klara mig utan" "dessa är mina favoritgrejer" osvosv om du hajjar. Så om du tycker sånt är kul så kör på, men fortsätt också med det du redan skriver om! :)

Svar: Taack Åsa!! Ska nog sno lite av dedär rubrikerna tror jag 😏
Nadja

Kommentera här: