0

Valborg, trötthet, sommarjobb och queerplugg

Hej alla. Hur är livet? Bra? 

Själv är det ok med mig, typ hahah. Trött är jag i alla fall men vad annat är nytt. Hur var er valborg? Min var i alla fall riktigt mysig. Fick spendera hela dagen med min fina och stora delar av dagen med några av mina andra favoritmänniskor. Två brasor och en hemmafest fick bli valborgsfirandet och det var precis lagom. 

Söndagen spenderades med jobb jobb jobb på alltför lite sömn. 4H-gårdsjobb på morgonen och sedan provjobb på mitt framtida sommarjobb på eftermiddagen. Vilket förövrigt var riktigt roligt! Att jobba som servitris är något jag taggar. Vill ha ett jobb där man har mycket att göra. 

Efter en snabb sväng hem för föräldra-och kaninmys avslutades dagen hos fin framför pitch perfect. Höll seriöst på att somna klockan 8 dock, rekomenderar inte att enbart leva på kaffe och socker när man är trött. Måste verkligen ta tag i mina matvanor känner jag, de är helt hemska just nu. 

Och just nu sitter jag i skolan. Fick inspiration till att plugga och pluggar bäst här. Så lite spontant ändrade jag mina planer på att åka hem tidigt för att istället plugga och luncha (gratis, hallåå) i skolan. Är väl det mitt liv får lov att bestå av just nu. Pluggpluggplugg. Denna vecka är det även en del jobb och en sverigeresa på fredag. Intressant liv, i know. 



Lite valborgsbilder. Soz sanna för att du kom med men jag äääälskar den bilden så vansinnigt mkt aå den måste upp här okiii

Kommentera här: