1

Onsdagsstatus

Musten har gått ur mig för denna dag redan. Arbetsintervju och gym har en hunnit med men sträckan mellan att ligga i sängen och lyssna på musik och att plugga religion känns som ett lååångt steg. Om en vecka exakt så sitter jag i gympasalen med 100 andra svettiga studerande och ska få ut allt jag kan handskrivet på en pappersbunt. Härregud.

Har ven insett att april och maj, som skulle bli mina vilomånader, högst troligen kommer att bli helt galna. Förutom Paris och Barcelona så är jag lite sugen på att åka till åbo en sväng och lite dagsresor/weekends i Sverige finns med på listan av saker jag vill göra. Vi får se om jag får ihop allt. Allt beror ju på on jag får något jobb före sommaren reda , så vi får vänta ett litet tag till..

Nåja. Ska försöka plugga lite nu. Det ända jag pratar om. Det ända jag gör med iof. 30 mars slipper jag göra det och ni slippe läsa om det. Ok? Ok.
När man komer till busshållplaten 10 min för tidigt och är uttråkad 🙂🙃


Kommentarer:

1 sandra:

skriven

Om du kommer till Stockholm har du gratis boende :D :D bara veggokäk också!

Svar: Jaaa!! 😄
Nadja

Kommentera här: