0

Hellu

Hallå vänner! Är livet ok med er? 

Jag har haft en trevlig helg. Blev jobb, tävling och plugg typ. Hann iväg en snabbis på inflyttninsfest med sådär spontant om lördagskvällen. Mer spontanitet i mitt liv tack. 

Förövrigt, om någon bryr sig, tävlade höjd med Crux förut, ha i tanken stt hon aldrig klarat ett hinder på 50 cm så målet var att hoppa över det. Pinngränsen på 60cm kändes omöjlig. Vad händer? Hon slänger sig över 65(!!!) cm och får pinne och en förvånad och stolt matte. Jessus. Ruby blev medelsvår i Krok med. Jag tycker fortfarande att Bub är en liten bäbis som knappt ska hoppa lätt, men hon och Åsa är verkligen dreamteam. Är taggad på kaninhoppning nu för första gången på många månader! 

Vad annars då? Idag skrev jag undan ett studentprov. Svenska essän som kan ha gått bra, men som högst antagligen inte gjorde det. Äsch. Får hoppas på ett C i alla fall. Skulle duga trots att jag iiiinte skulle vara pepp. Skrev om internetmemes. Att den rubriken fanns gjorde mitt liv. 

Nu återgår jag till rellaplugg och timbuktu! Alla kurser har jag läst igenom och skrivit sammanfattning på. Märkligt att imorgon är sista dagen jag pluggar rella. Har pluggat/känt att jag måste pluggat på det sen januari.
Roxy är model, ålkhs kassa är fab

Kommentera här: