0

Saker man kan hinna med på 48 timmar

Heeej! Juli, sommar och faktiskt även lite sol. Helt otroligt.

Som vanligt har jag jobbat en del, min senaste lilla ledighet var dock riktigt bra! Hann göra en massa på 48 timmar. Åka till Geta och simma och basta, umgås med Adeline en hel dag, äta middag på arken Garden och dricka sangria med Åsa och Fin och till sist hann jag även lägg mig under nålen igen och skaffa min del av Adelines och min kompistatuering. Inte illa!

Sedan har detvarit en massa jobb igen. Både servering och 4H i helgen så man var lite mer än död. Kommer nog vara värt det i slutet av månaden när man får sina lönespecar dock!

Nu väntar en till ledig dag. Den ska spenderas i Stockholm dock, väl behövligt eftersom att min garderob nog inte innehåller särskillt mycket kläder jag gillar mer. Nästa vecka är rätt oplanerad, ändå. Högsäsongen börjar och kommer att göra så att man nog aldrig har tråkigt på jobb. Inget mig emot dock! Och nu kan jag säga att jag lyckats få upp ett blogginlägg med, jag har inte glömt den! Älskar fortfarande min lilla digitala, offentliga, dagbok. Väääldigt mycket också.

Kommentera här: