0

Our brains are sick but thats ok

En lugn dag. Var på bra humör idag, betedde mig märkligt därför, hahah. Det är väl sån jag är egentligen och det är ju skrämmande.. Skoldagen gick fort. Vi skrev en "nyhetsartikel" utgående från en händelse i vår favoritbok (jag tog ellinor and park, för det var typ den bästa boken jag hade hemma). Det var såå kuul!! Fick mig att börja snegla på juornalistik igen.. Radio, internet, tidning, TV... Hmm..

Efter skolan hann jag se ett halvt avsnitt av how to get away with murder (o b s e s s e d) innan jag och pappa åkte för att hälsa på farfar och hämta lite hö. På kvällen bar det av mot gymmet för lite bodybalance vilket var riktigt bra! Bättre än Yoga! Mer pilateslikande ish. Det gillas. Dagen avslutades med jobbsökande och en kopp earl grey. Samt smått megastress över att jag inte pluggat tillräckligt idag. Oh joy. 

Nåja, godnatt peeps. Ska försöka skriva nått roligt snart. 😘 
I brist på annat fyller jag ut med en bild från en kemilabb oh nu kom jag på att det ska in en rapport på detta typ idag ohgodohgod

Kommentera här: