0

F L A W L E S S

Tjoho folket hur är det?

Här e de finfint. Min skoldag var lugn då jag först började 12. Före det hann jag fara till gymmet och träna mage. Styrkeövningarna gick bra men jag underpresterade lite i konditionen före. Oh well. Sånt som händer. Efter en samling och en geografitimme (och en massa skitsnack med fina människor därimellan) så for jag hem, spelade ukulele, lagade middag, kämpade med kemirapporten jag nämnde igår och pluggade religion till provet på torsdag. Helt okej dag ändå. 

Känns fett märkligt att det här är den sista provperioden i gymnasiet. Sedan väntar skola tre dagar i veckan samt en maaaassa studentprovsplugg. Men helt ärligt är det och utvalsprovsplugg så mycket roligare än kursprov. Det är ju saker man faktiskt tycker är kul! Känns märkligt att kanske alla kurser på universitetet är det.. Att få läsa genusvetenskap, religionsvetenskap, sociologi och psykologi hela dagarna tycker jag att låter som drömmen. Inte gelfiltreringar av sura lösningar eller vulkanutbrott. Vad skönt. 

Nåja, ska sova lite nu, blir å åka till skolan till nio imorrn för att plugga. En är så mycket mer fokuserad där än hemma. Gonatt! 
Vet ej om denna varit här förut, repost isf. E iaf från monkey eftersom att jag fortfaaaarande har biiildbriiiist.

Kommentera här: