0

Saker jag skulle göra 2016

• Skriva studentprov i psykologi, religion, matte, svenska och engelska.
 
Yes! Dun and dun! Alla gick mycket bra förutom Svenskan :D
 
• Åka till Åbo 
 
Yes! Tre gånger!
 
• Resa till Paris
 
Yes!
 
•....och till Barcelona
 
 Yup!
 
• Åka till kista!!
 
Yep, sista kista någonsin faktiskt
 
• Besöka något annat stort kaninhopparevenemang (SM, stämman, falsterbo??)''
 
Näee he blev inte, förhoppningsvis 2017!
 
• Utbilda mig till domare??
 
Hah, näe
 
• Umgås så mycket jag kan med mina vänner
 
Yes! Både gamla och nya! Tycker att jag både fått många fina vänner från olika håll i år och har spenderat mycket tid med folk, både kvalitetstid och festande.
 
• Flytta (?!?!)
 
Hah. Detta kändes nästan omöjligt i början av 2016. Men till hösten"flyttade" jag ju ut tillsammans med Fin till en liten etta i stan. En avårets bästa
 
• Tävla höjd med Crux och komma upp till svårklass! 
 
Yes! En pinne i höjd har hon fått och svårklassad i rakbana är hon med :D
 
• Tävla Ruby själv?
 
Heh. Näe.
 
• Hålla igång ÅLKH och göra nya häftiga grejjer där.
 
Jonä. Det e typ mitt i raden på denna. Vill sä´ga att jag jobbat hårt men vet inte riktigt om jag tycker det helt själv heller. Men har fått en hel del saker uppredda, vilket jag tycker att är bra!
 
• Jobba mera!
 
Gah. Jupp. Nästa år ska jag jobba mindre. Två extrajobb + skolan med kvälls och helg"jobb" var liiiite mycket.
 
• Skriva något varje dag
 
Jag lyckades till november, då skrev jag inte mera i min lilla dagbok. Gahh. I was so close!

Kommentera här: