0

Nejmen vad gör nadja då

Gårdagen vart ändå rätt produktiv, tackar som frågar. Lyckades fixa lite anteckningar och understreckningar i genusvetenskapen, planera in lite jobbhelger och fixa lite med ÅLKH. Så jobbigt att måsta skapa sin egen motivation, när man går i skolan skapas den lixom åt en gratis. Oh well, idag ska det känpas med religionsvetenskap istället. Ni vet, den jag inte ens börjat läsa på än sedan jag är 100 gånger mer intresserad av genusvetenskap. Ja, just den jo. 

Imorgon har jag dock en fullbokad dag. Skypemöte, årets första kaninklubb och sedan ska Pia och jag försöka ta farväl av den blåa manen på kvällen. Om allt det blåa lyckas försvinna är frågan, men det blir i alla fall en början. Hur fult på en skala 1-10 det kommer vara med blå/brunt får vi vänta på med spänning på tills dess. Jag gissar på en stark 8a. 

Sedan är resten av veckan rätt oplanerad. Valborg kommer det att tas lungt på, då jag jobbar första maj. Men lite brasa och lite trevligt folk att träffa ska väl hinnas med. Valbord för mig är inte särskillt speciellt. Som nyår och midsommar typ. Har aldrig riktigt firat det men gör det bara för att mina vänner gör det, haha. 

Oh well, nu väntar lunch, färginköp och en bussresa hem. Sedan en maaassa plugg förhoppningsvis (man kan ju önska).
Niniiii, Crux blir så mammig när man knappt varit hemma. Gullungen.

Kommentera här: