0

Get to know me

Pallar inga skriva nå djupt, ni får en lagomlista iställe.

1. Vad heter du Nadja
2. Har du några smeknamn? Nä, i ga vad jag vet. 
3. När fyller du år? 3/8-1997 kl 17.08
4. Var föddes du? Mariehamn
5. Vad är ditt stjärntecken? Lejon
6. Vad jobbar du med? Diverse på 4H
7. Vad har du för färg på håret? Hahhahah, blå/grön/blont nu
8. Vad var det senaste du köpte? En shot på arken hahah
9. Hur långt är ditt hår? Typ lite längre än axlarna. Ska nog klippa mig snart dock.
10. Vilken färg är dina ögon? Grå/blå
11. Vad gjorde du senast? ÅLKH stuff
12. Vad läste du senast? Hur man bygger en tjej 
13. Vad drack du senast? Vatten
14. Vad är din bästa egenskap? Humoristisk
15. Har du tandställning?
16. Har du några piercingar? Öronen bara
17. Har du några tatueringar? Yes, världskartan på vänster underarm
18. Har du några Husdjur? Fyra katter och fem kaniner
19. Är du vänsterhänt eller högerhänt? Höger!
20. Mac eller PC? Har bara haft PC, men säger ändå mac hhah
21. iOS eller android? IOS
22. Katt eller hund? Katt, alltid
23. Vem är din bästa vän? Adeline probs, hon slipper inga mig
24. Vad var din första utmärkelse? Andra plats i en kaninhoppningstävling när jag var 10 kanske?
25. Favoritsport? Kaninhoppning!
26. Vart reste du för första gången? Gambia!
27. Vilken konsert såg du senast? Imagine Dragons ❤️
28. Favoritfilm? Scott pilgrim VS the world, och forest Gump i guess
29. Favoritserie? How I met your mother, förmodligen
30. Favoritfärg? Rosa obv
31. Favoritlåt? Just nu är det nog YOUTH av troye sivan eller Strange love av Halsey
32. Favoritrestaurang? Gillar små kafén i små hörn i stora städer. De brukar vara bra
33. Favoritaffär? Lush!! 
34. Favoritbok? Torka aldrig tårar utan handskar, alla tre böcker dock
35. Favorittidning? Vego, inspo lixom
36. Favorit par skor du äger? Mina svarta högklackade boots för ja könner mig så boss när ja klampar in med dem
37. Favoritårstid? Vår (och höst heh)
38. Favoritcitat? 
39. Hur mår du just nu? Helt okej, är trött dock
40. Vem skrev du till senast? Åsa I think sådär privat, annars ÅLKHs gruppchatt.
41. Civiltillstånd? Single and ready to mingle (hah, nä bara single ples)
42. Vad äter du just nu? Inget, men jag åt popcorn just
43. Vad lyssnar du på just nu? Inget, men ska sätta på antingen badlands av halsey eller Vessle av TOP snart.
44. Vad tänker du på just nu? Hur skönt de ska bli med sovmorgon
45. Vad tittar du på just nu? Min mobilskärm
46. Vad har du på dig just nu? Ett gammalt linne som jag sover i ✌🏼️
47. Vill du ha barn någon dag? I nuläge, nej aldrig. Men man förändras ju.
48. Vill du gifta dig någon dag? Ja!
49. Var vill du bo? Har iiiiingen aning! På land helst.
50. Tror du på Gud? Nej, men kan heller inte motbevisa det.
51. Tror du på mirakel? Nja..
52. Tror du på kärlek vid första ögonkstet? Nej
53. Tror du på spöken? Ja
54. Tror du på Ailiens? Ja!
55.  Tror u på själsfränder? Ja
56. Tror du på himel och helvete? Nej
57. Tycker du att man kan kyssas på första daten? Ja
58. Tror du på dig själv? Ja
59. Sjunger du i duschen? Oftast inte
60. När skrattade du senast och varför? Nog åt ett tumblr post jag såg för nån timme sen hah
61. Vart reste du senast? Stockholm i förrgår
62. Vill du hoppa fallskärm? Nä inte sådär jättegärna
63. Om du fick resa vartsom i världen, vart skulle du resa? Nordkorea!!
64. Om du hade en miljon euro vad skulle du göra? Resa, köpa lägenhet i Åbo, köpa dator, spara den hehe
65. Kan du vissla? Nej :'(
66. Kan du prata något annat språk? Engelska så gott som flytande. Lite tyska, finska och Spanska finns väl där uppe nånatans att väcka till liv
67. Vad är det viktigaste i ditt liv? Min och mina näras lycka och välbefinnande
68. Har du någonsin opererats? Nej, bara sövts föe att vrida armen på rätt
69. Har du någon sjukdom? Ingen diagnos iaf
70. Vad är din största rädsla? Att dö, själva tiden innan man ska dö alltså. Dessutom nålar (någo vettlöst), blodådror och att de jag älskar ska skadas.

Kommentera här: