0

Oh, how how I hate to see a good girl's heart break

tjohooo hur mås det?
 
Jag mår bra, både mobil och ipad är dock trasiga så det känns som att jag lever på stenåldern. Det känns så i alla fall. Nåja, lite detox är alltid bra och snart får jag en heeelt ny iphone 6 plus! Tackaarrrr apple för att ni byter ut mobiler relativt billigt (till skillnad från att köpa en helt ny). Sitter i en rökluktande lägga efter att fin brände choklad i micron dessutom.
 
I skolan händer deffinitivt ingenting. Vi har bara haft ett par lektioner och då har vi bara suttit och pratat skit. Nästa vecka blir det mera fart i med både vinläraprov, barteknik och servering på både lunch och julbord! Det gillas, att stutta runt i skjorta och slips är faktiskt rätt roligt.
 
Så denna tid har varit mycket mys hemma framför ru pauls dragrace och med musik i lurarna. Just nu är jag typ besatt av sour grapes av john the ghost. Så förbannat braaaa! DESSUTOM. dodie, artisten jag älskat i flera år nu men som bara "funnits" på youtube har nu släpt en så förbannat bra EP! Hennes nya version av absolutely smitten är typ det bästa att lyssna på när man vill piggas upp. Sick of losing soulmates nya verision har blivit komplex med stråkinstrument som passar så bra med dodies röst. Men when är deffinitivt min favorit, stråkinstrument igen, det låer som en lågmäld orkester tillsammans med doies tysta röst och lyricsen får mig att gråta nästan varje gång (speciellt "I'm waiting to live, and waiting to love, oh it'll be over, and I'll still be asking when." Holy moly.
 
Idag har jag varit ledig från skolan och spenderade därför dagen på maxinge för lite black friday. Som vanligt är Åländska reor lite fjuttiga men på HM hittade jag en del fint, försvånasärt nog! I Helgen är det lillajul och jag ska få umgås med massa favoritpersoner! Lillajulmarknad med fin och sanna på dagen, lillajulsmiddag hemma med föräldrarna och sen ska jag få träffa två gamla och saknade vänner på kvällen innan utgång med Sanna. På söndag har ÅLKH medlemsmöte och vi ska riktigt mysa till det där med.
 
Nu ska jag återgå till ritblocket och lyssna på Tyler Glenn. Sköt om er folket!
en liten bild jag tog från en promenad för någon vecka sedan

Kommentera här: