0

Kaffet är slut så nu ska jag fortsätta plugga

Guten morgen peeps! Sovit gott? Ätit god frukost? Måndagsångest? 

Som vanligt sitter jag i skolan och försöker plugga. Slutspurten nu för imorgon då skriver jag urvalsprov. Det kan vara det sista provet jag skriver på ett år. Fett wierd. Är ledig på obestämd tid efter detta. Känns helt okej ändå, mest för att jag inte ver vad jag har att förvänta mig. 

Vad har hänt i mitt liv då? Haft ett par gråa dagar faktiskt, försökt slå bort dem med att sysselsätta mig med jobb. Heldag på 4Hs lördagsöppet blandat med hopptävling och en 4H morgon och sedan serveringsjobb i söndags. Kul att ha nått för sig, men jag längtar som fan efter en dag där jag är ledig samtidigt som alla andra haha. 

Såg ni på eursovision förresten? Vi gjorde lite av en grej av det. Började med middagsmys hos Adeline (vars mammas grönsaksbiffar är to die for) och sedan bar det av till stan där vi trängde ner oss i soffan alla 8 och skrek på de sämsta låtarna haha. Trevligt att få träffa de vänner jag inte träffat på jättelänge dock. Tänk att skolan faktiskt är "limmet" som gör att man ses..

Denna vecka är även den rätt fullbokad. Urvalsprov, en sista kaninklubb, serveringsjobb, en resa till Kumlinge med ÅLKH och en 18års fest ska vi pressa in. Ingen ledig tid här inga.

Jobbmys 

Kommentera här: