1

Vadgörjagens

Bloggar för varför inte. Är ju inte så att jag behöver plugga eller sova. Nä. 

I alla fall, jag är ok! Denna vecka har varit speciell på många sätt. Full av stress har den varit också. Kroppen börjar ta emot och säger till ordentligt. Näsblod, huvudvärk, magont och trötthet har varit min veckas hälsostatus. Men klarar jag 2,5 år gymnasie ska jag klara de sista veckorna också. Lite bra musik på så kör vi. 

På tal om det, har lyssnat asmycket på svensk musik atm. Silvana Imam och Lilla Namo (cred till min kusin som tipsade, de är asbra verkligen!) men också tillbaka till min eviga svenska favorit Timbuktu. 
Lyssnat på hans äldre album fram till hans senaste. För livet till döden är ett riktigt mästerverk. Sådär perfekt blandning av rap och "pop" (ish) och mörkt och ljust. Samhällskritisering och kärlek. Ah. Det är så bra. 

Helgen blir rätt lugn, jobb, gym och hopptävling tänkte jag hinna med. Känns överkommligt! 
Försökte ta en löprunda i skogen idag, men mina skor skav så mycket att jag fick korta ner den. Hittade denna vackra vy i alla fall! 

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

najs att du gillar dem!! andra tips: far & son, beatrice eli (silvana imams gäri), kartellen, banks. Ses snart!!

Svar: Taaack! 🙌🏼
Nadja

Kommentera här: