0

Äre ok om det är vår nu?

MYCKET HÄNDER. Jag kan inte skriva allt. Men mycket händer. Hej förresten, hur ere? 

Idag skrev jag religionsprov i fem timmar. Kul. Nä men det var faktiskt inte så farligt, hade en couscoussallad med avokado med mig och levde livet. Hoppas provet gick ok med. Är helt ok nöjd iallafall, så nu hooooooppas viiiii att allt var värt det. 

Var på arbetsintervju med, tror jag har sommarjobb kirrat nu! Känns jätteskönt, en ordentlig sten lyftes från mig. Bara det att jag måste ändra hårfärg och vänta med tatueringsplaner och piercingplaner tills hösten. Oh weell. Är jag fortfarande inne på samma idé som nu är väl det bara bevis på att det är rätt? Hope sooo. 

Nu sitter jag iaf å pluggar matte, en vecka till det. Känns ok ändå. Men hatar det verkligen, är så tråkigt. Dessutom gör jag fel hela tiden. Är det ända studentprovet jag inte har några förhoppningar på hahaha. 

M:hamn e ruggit fint i vårväder. Promenerade runt hela dagen igår, solsken och fågelkvitter.

Kommentera här: