0

Heeejsaaan

MEN TJA! Längr sedan senast! Vad har hänt i era liv? Massa säkert! 

Jag har tagit studenten! Kan nog säga att min studentdag/natt var bland dem bästa i mitt liv och allt tack vare familj, vänner och flickvän som alla hurrade, hejjade och firade med mig. Jagvhar sån tur, verkligen ❤️ 


Så det var dimmension, utspring, firande hemma, middag på Nautical, förfest hos sanna, utekväll på arken, hem och sova lite innan champangefrukost på söndagen. Sedan mina vänner, var Nadja lite död. 

Resten av veckan har jag jobbat måndag - torsdag och vlivit förkyld. Jag har hängt mycket med fin och försökt att njuta lite av mitt sommarlov i alla fall. Inte stressa så mycket med andra ord. Rätt skönt! 

Firade Adelines födelsedag med picnic å glass till exempel (fin ba: nä herrå ska ej va med)

Och idag blir det ett lite längre arbetspass, fullt ös på serveringsjobbet nämligen! Inget mig emot dock, servering och kundservice är faktiskt riiiktigt roligt! Såå, nu ska jag dricka upp min smoothie å köra iväg. Hoppas er sommar är bra än så länge, jag ska försöka skriva mera nu hahah.
Titta! Freaking inspo

Kommentera här: