0

Sjukstugan

Hej! En har vaknat till liv efter årets andra förkylning. Konstant feber, hosta, halsont och trötthet i 5 dagar. Bara hostan är kvar dock, men sålänge jag slipper feber och trötthet så klarar jag mig. Tror jag bara var vaken 8 timmar igår, haha. 

På grund av detta har jag missat ett prov och en jäääkla massa plugg. Imorgon väntar mitt sista kursprov och jag har inte ens börjat än. (Okej, jo, men det är vettlöst lite) dessutom är det kemi. Behövs ett smärre mirakel för att detta ska gå.

Vad händer annars då? Som sagt så har inget hänt egentligen, det är mer vad som komma skall som e kul. Har helgen fullbokad som vanligt med konferans om modernt ungdomsarbete lördag och söndag och så ska jag hälsa på Annie på lördagskvällen då hon har 19års fest. 
Mindre kul är att jag på fredag skriver årets första studentprov. Textkompetensen i svenska för att vara exakt. Tjoho, den är man ju taggad pååå. 

Nu ska jag försöka ta tag i lite saker, städa lite, plugga lite och äta lunch. Låter som en plan.


 

Kommentera här: