0

Inget i det här inlägget är på bra humör

Jag har absolut inget att skriva om. Mina dagar består av plugg, kaninpyssel och att socialicera med alla personer som jag snart kommer flytta ifrån. 

Någon slags melankolisk tid för Nadja är det nog. Att alla de sista proven väntar och att jag snart måste slitas från många av mina favoritpersoner (och djur) är nog anledningen, tillsammans med lite andra saker som är lite för personliga för bloggen (soz). Efter karonkan var det som att det verkligen sjönk in. Såklart vet jag att det kommer komma in nya fantastiska människor i mitt liv men just nu, i denna stund, är det bara vemod jag känner. Och det är väl logiskt.

Ujuj vad stämmningen for nu. Men så får det bli ibland. Imorgon får jag träffa ett gäng kaninhoppare på träning igen, Coco ska få komma med för första gången på typ 4-5 månader och skutta runt lite. Fina gammalgubben..
En till fin kanin. Cruxpux.

Kommentera här: