0

I slay, okay?

Beyoncé håller på att slakta hela världsbefolkningen och jag vet inte hur det är med er men jag är inte ok. Började nörda hennes senaste album igen förra veckan och efter nya singeln och världsturné utgivningen så är jag ju helt slut. Vilken kvinna. 

Så det är vad som hänt i mitt liv typ hahha. Bey. Närå. Har också skrivit dåligt i ett kemiprov och haft Pia och Ph hos mig för att färga håret på mig (Pia gjorde dock, hah) så nu är det fresher than you i en mattare mörkblå. Mer subtilt än jag brukar hahah. Men det lär passa fint till karonkan. Tar en bild imorrn, det är så fult när de e blött. 

Men ja oki tror jag ska sova. Börjar först 10.20 imorrn så får en trevlig sovmorgon. På fredag blir det inget sånt för då är det som sagt studentprooov. Är nervös, för det är den jobbiga delen av svenskan. *insert screem here*


Kommentera här: