0

and maybe some day we'll go to rehab, or back to Argentina, its not that far away

Har inte försvunnit från jordens yta. Jag är här! Har bara väldigt få saker att snacka om, thats it. Försökt skriva andra inlägg men de har slutat med att jag skrotat dem halvägs igenom alla gånger av alla. Writers block, kallas det. 

Inget händer egentligen, som sagt. Jag pluggar och fixar hemma. Idag har jag jobbat och varit och handlat (hittade världens mysbyxor). Druckit massa koppar te och läst en massa om kristendomen. Traglar mig igenom bibeln till exempel. Den är väldigt intressant med en massa saker som man får förståelse för. Dock är den segskriven, haha. 

Okej, ska nog börja gå och lägga mig snart. Imorrn ska jag upp tiiiiidigt, jobba, tävla, fara på möte, fara på middag, plugga. Jag kommer bli galen, no doubt.
Gosade med en bäbis jag fött upp idag 😭

Kommentera här: