1

Hemma

Godmorgon folket! Hur mås det? 

Själv är jag totalt jävla astrött. Igår var det uppstigning vid fem och sedan en dag fylld av resande. Allt gick för övrigt oväntat bra. I Stockholm träffade jag min kusin för lunch, kaffe och prat i "Hipsterkvarteret". Otroligt mysigt, verkligen! 

Buss och båt kändes sedan som en halv evighet, trots att jag på båten hade trevligt pratsällskap en del. Fick träffa sanna och skrek och halvgrät när jag såg henne, hahah. När hon körde mig till finis blev jag mött med blommor. Min hjärna visste inte vad den skulle göra ens. Märkligt att man kan sakna vissa människor så mycket efter bara en vecka. 

Idag är det inte mycket planerat. Ska träffa sanna igen strax dock och ha parishaul. Träffa föräldrarna, krama kaninerna, mysa med fin. Typ det. Tänker ta det lugnt resten av veckan tänkte jag (trots jobb och lite utgång i helgen) haha. 
En sista parisbikd från i tisdags, fint fint fint.

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

det var mycket fint att ha dig här!! ses snart igen :D

Svar: Yees!!! 😃😃
Nadja

Kommentera här: