0

Hejsaaaan

Heeeeeej! Jag lever tro det eller ej! Lever ni? Hoppas det.

Så sedan sist har jag tävlat kaninhoppning. Var en av årets mest perfekta dagar då jag fick umgås med personer jag tycker vettlöst mycket om, i soligt väder och med fina resultat från mina niners sidor. På kvällen var det fullt ös med plugg men fick somna bredvid en riktigt fin människa så det vägde upp för det hela. 

På onsdagen skrev jag psykologin. 25 sidor senare hade jag huvudvärk och skrivkramp men skiten var över, alla studentprov, borta! Vilken känsla. Vart nöjd med 5 av 6 uppgifter i alla fall så vi får hoppas att det går vägen. Hittills har proven gått ljte skakigt. Rellan och hälsan är överlägset bäst medan svenskan och engelskan absolut kan ta sig. Dem jag trodde att det faktiskt skulle gå bra i hahaha.

Och nu sitter jag i skolans pluggrum. Har just sminkat mig (eftersom stt jaginte  hann göra det imorse haha) och försöker att mentalt förbereda mig för arbetet jag ska ha i hissan. Kvinnans ställning i Ryssland, otroligt intressant. 



Kommentera här: