0

Feberyror och venussymbolen

Godmorrgon gott folk! Står allt bra till med er? Det är fredag ju! Allt borde vara bra! 

Så igår var en trevlig dag, vaknade hos finis och körde henne till skolan. Efter hennes prov åt vi lunch på Dinos. Fyafaen vad de kan laga bra veggimat. Jag gillar inte ens paj men det var helt fantastiskt. Jag var till gymmet och lyckades springa 4km trots isittande håll vilket var en bedrift, hahah. 

Senare var det shopping på maxinge där jag hittade ett par skor, en klänning och tights. Klänningen hade en rätt öppen rygg eftersom att jag vill visa upp tatueringen aom numera pryder den! 

Efter maxinge var jag nämligen och skaffade min andra gadd! Venustecknet för att jag är en fucking feminist. Älskar den något vettlöst redan och den är inte ens jobbig när det kommer till att ta hand om den, vilket min arm var. 

Om kvällen skogs jag dock över av en riktigt redig förkylningsattack haha. Snoren rann, halsen gjorde ont och jag hade feber. Tydligen existerar något som heter tattooflu så gissar att det är det jag fått. Nu på morgonen mår jag dessutom inte bättre, men ska nog pallra mig till skolan eftersom att det ändå är min ända lektion på hela den här veckan, hahah.. 

Ikväll blire bio (suffergate, vi nåste se den med kvinnohistorian) och övernattning hos finis. Sedan taggar vi jobb och fest på lördag, samt kaninhoppningstävling på söndag. Wiiihuuu! Insåg även nu att detta blev asigt långt. Men när det väl händer nått värt att skriva om kan man väll hålla världen uppdaterad. 
Titta så fin den är!! Chiliinc är verkligen asduktig på det hon gör, kan inte rekomendera nog om ni vill tatuera er på Åland. 

Kommentera här: