0

Borde blogga mer men vet ej vad jag ska blogga om hahah

Godkväll, detta är inte ett bra tillfälle att skriva ett blogginlägg. Jag är trött och slut och borde sova. Men hej, nu skriver vi nått. 

Så vad har hänt i mitt liv? Jag har varit mycket hos min fina och inte sovit hemma sen i onsdags. Det känns märkligt att vara ensam just nu hahah. Det är bra när man är tillsammans med någon som man kan existera med, inte känna några krav på något lixom. Helt perfekt. 

Kan vi också nämna att det skolfria livet är helt sjukt? All fritid man har är sinnessjuk. Så idag har jag kollat på sagan om ringen med min fina, tränat i lugn och ro, pratat skit med Sanna, druckt kaffe med Dessi och Amanda, spelat ukulele och kört 70km utan något slags mål med musik på hög volym tillsammans med Adeline. Fina människor, fina minnen. Vill bara ge alla en kick i arselet som går i skolan; jobba hårt som fan så smakar det pluggfria livet ännu sötare. 

Okej, nu väntar lite youtube och lite sova. Gonatt folket! 
Denna bild var min lördag typ. Ben&Jerry med extra oreokakor och äppeljuice (ingen bra idé förövrigt, ingen bra kombo alls) jag somnade på soffan med. Bra jobbat hahahah. 

Kommentera här: