0

När man stressat konstant i tre veckor å ba nope so over this shit

Det är så onödigt lixom. 

Skrev matteprov idag och det gick käpprätt åt alltför fel håll. Men nästan slla jag prata med hade tyckt att det var riktigt svårt så det fick mig att känna mig lite bättre. Imorgon är det spanska och dudes and dudetts. I don't give a flying fuck anymore. Det går precis som de går! Underkänd är jag ganska troligen inte men vafan, det finns värre saker här i livet att stressa över! Happy happy happy! 

Förövrigt så sitter jag och smider ytterst roliga, ytterst dyra och ytterst hemliga planer än så länge. Hihuuu hoppas det blir av dock! Kommer att svida lite i plånkan men för något jag taggat ett bra tag nu så är det nog värt det! Som sagt: när allt är fullt av stress överallt; sätt upp nått att se fram emot. Själv har jag en utekväll och en parisresa att längta efter till exempel. Inga illa. 

Godnatt vänner, ta hand om er och hoppas att ni tog detta av det här inlägget: Stress är fett onödigt i stora mängder. Välj dina strider!

Jag "LOL" ade högt när jag läste denna

Kommentera här: