1

Kaffe å jordnötssmör å viljan att resa å selfie för ansiktet ser inte hemskt ut

Sitter å äter bananer med jordnötssmör och dricker kaffe. Jag älskar kaffe, och te för den delen men jag älskar kaffe. Dock dricker jag det sällan för det är så jobbigt att laga. Men när man råkar ha en pappa i hus som dricker hur mycket som helst så är det problemet löst.

Medans jag gör detta så håller jag påbatt titta på travelvlogs. Ah. Jag vill med resa en massa hela tiden. Å travelvlogga med. Hur länge har en inte sagt att en vill börja med youtube och inte gjort nått åt saken? Jag har tittat på youtube i 8 år nu och älskar hemsidan. Kanske man bara skulle börja? Det är väl osäkerheten som håller en tillbaka i guess. 

Resa vill jag göra i alla fall, ett sabbatsår med jobb och resande låter mer och mer lockande just nu. Vi får se vad framtiden säger. Ändå rätt läskigt att jag inte vet alls vad jag gör, var jag bor, hur jag är och om jag är om ett år. Förut har man alltid vetat lixom. Vet inte om jag gillart eller inte.. Hahah..

Fundersamt dagsinlägg igen, till sist får ni en bild på mitt ansikte för att jag gillar det idag hahha.


Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Hallå såklart att du skall börja med youtube?!?

Svar: Heheh kaaanske 😁😁😁
Nadja

Kommentera här: