0

Ibland är allt fullständigt jävla skit bara

Hejsan, ursäkta för den urusla uppdateringen. Har haft en massa tankar, val och funderingar snurrandes i huvudet från helgen, inget jag fått nedskrivet har varit något jag vill publicera utan de får snällt vara kvar i min anteckningsbok. 

Det mesta är rätt trögt och trist just nu, bortsett från funderingarna och det där personliga så suger vädert, kroppen håller på att kollapsa (orkelös, kraftlös, viljelös etc) och det känns som att alla prov jag har och kommar att skriva aldrig kommer att gå vägen. Fysikprovet är värst. Hur jag ska klara det är en synnerligen bra fråga. 

Men det är ju i de tider som man känner sig mest nere som man inser vilka personer i ens liv som gör en glad, eller gladare. Och vilken tur att jag har en handfull sådanna! 

Nu ska jag sova. Imorgon blir det gym. Inte det minsta taggad. Men det ska väl gå. Blir bara en gång den här veckan så ska köra mage/rumpa eftersom att dem är mina favoriter. 

Halvdeppigt inlägg. Ibland är det inte sol och regnbågar bara. 
Mysbild med bäbbiCrux, som har spänd mage! Hoppashoppas på att de tog och att det bli bäbisar nu

Kommentera här: